luni, 4 martie 2013

Prietenia...


Ce sentiment profund...

Poate prea profund pentru a fi înţeles de majoritatea oamenilor.
Ce e o prietenie? Cum e să ai un prieten? În ce constă o relaţie de prietenie? Toţi au răspunsuri, toţi au păreri, toţi au o idee ... însă nimeni n-are dreptate.
Ce ştiu eu despre o prietenie? Nimic. Ce pot spune eu despre o prietenie? Multe.
Lipsa ei m-a împins în a-mi creea o imagine atât de complexă şi perfecţionată încât uneori am impresia că sunt în aşteptarea imposibilului. Dar dacă ar fi aşa cum mă aştept eu, ar merita căutarea.
Nu-mi pot imagina ceva mai frumos decât o adevărată prietenie. Să te regăseşti în toate acţiunile cuiva, să fii pus mai presus de propria persoană, să ştie că nimeni nu e perfect deci greşelile sunt fireşti; o persoană ce râde cu tine în momentele vesele şi îţi simte durerea când norocul nu îţi surâde. O persoană ce te face să te simţi dorit şi împlinit...
Cred că importanţa prieteniei este subapreciata. Semnificaţia ei este cu mult mai presus decât cea dată de majoritatea.
Dar eu nu pot schimba părerea nimănui, cum nimeni nu mi-o va schimba mie.
Şi îmi voi petrece, chiar şi toată viaţa, în căutarea acelei persoane ce îmi va arăta cum arată o prietenie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu