duminică, 6 aprilie 2014

Lucrurile bune... sunt în așteptare!

  Cineva, neimportant pentru mine, deoarece numele reprezintă până şi în prezent un mister, iar în caz contrar îl reţineam, spunea: “Lucrurile bune, vin în cantităţi mici!”
Eu spun ca lucrurile bune nu vin în cantităţi! Doar vin. Sau în caz contrar, nu vin. Nu, nu va încreţiţi fruntea! Ridurile sunt coşmarul femeilor şi stresul bărbaţilor ce împărtăşesc sentimente cu o astfel de femeie.
Primim şi obţinem în funcţie de cât şi ce meritam. Din această cauză ni se întâmplă atât de multe lucruri rele. Fiindcă sufletul nostru e plin de zăcăşeala, maliţie şi păcat. Primim ceea ce meritam. Şi potrivit impotenţei noastre în faţă ispitelor şi neajunsurilor ce ne copleşesc zi de zi, doar supărare şi nenorocire merităm.
  Vorbesc la plural, într-adevăr, şi poate greşesc. Am cunoscut şi oameni buni de-a lungul vieţii, oameni care vedeau numai nobleţea şi puritatea din sufletul oricui. La urma urmei, cred că ăsta este secretul. Iar dacă eu l-am aflat, nu era prea bine ascuns. Totul depinde în special de noi, de ochii prin care privim şi de dorinţa de a vedea exact ce ne aşteptam să vedem. Eu mă aştept să văd dezamăgire şi tristeţe în oricine, aşa că, ochii mei sunt incapabili să cuprindă altceva. Ce vezi în jurul tău depinde de propria-ţi persoană. Ce vezi în oglindă depinde de propria-ţi persoană. Ce vezi în propria-ţi persoană depinde de ochii cu care priveşti...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu